2021. október 25., hétfő

Credo

Üdv mindenkinek.

Sokféle néven ismertek már az interneten, de az egyik legrégebbi a felhasználónevem egy könyves oldalon - Holdranéző. Maradjunk ennyiben. Tényleg gyakran nézem a Holdat, néha nem bánnám, ha ott is laknék, de az oxigént azért jobban szeretem. Egyébként momentán huszonakárhány éves vagyok, pszichológiát tanulok, de az első számú szerelmem az irodalom: vers, próza, esszé, tárca, színház, ötéves korom óta olvasok mindenfélét. Az első saját történetemet kilenc évesen írtam, és maradjunk annyiban, hogy látszik rajta. (Életkép: Holdranéző 16 évesen, amint könnyesre neveti magát azon a zseniális passzuson, hogy "Elárultak! Tudják, hogy más napjának tönkretétele árulásnak számít!") Hébe-hóba angol nyelvű zsánerfikciót értékelek, de hiányzott már egy felület, ahol csak magyarul elérhető könyvekről tudok beszélni, így született ez a blog. Küldetése dióhéjban: irodalmat értékelni, kibeszélni, dühöngeni róla, lelkendezni és ajánlani, nem csak magyar szerzőktől, de csak magyarul. Műfajilag mindenevő vagyok, a szórakoztató szemétre épp úgy ráharapok, mint a Pulitzer-díjra, nem szeretem viszont az előítéleteket, az öncélúságot. Úgyhogy egy-két értékelés (nem kritika, mert nem vagyok kritikus) után majd megtaláltok az atombiztos bunkerban. Remélem, egy-két érdekes gondolatot azért el tudok majd ejteni az internet kozmoszában.

Vitorlákat kibontani, indulunk!

Kép forrása: Pixabay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése